Odchudzanie - co musisz zrobić na starcie.
Katarzyna Michalska

Katarzyna Michalska

Odchudzanie – co musisz zrobić na starcie

Wiesz bardzo dobrze, że efektywne odchudzanie to prawdziwa sztuka. Skoro czytasz ten artykuł, to na pewno masz za sobą wiele diet i prób zrzucenia kilogramów. Pewnie spędziłeś na siłowni ćwicząc sporo czasu. Cóż, teraz podpowiemy Ci, od czego powinieneś zacząć odchudzanie, aby wreszcie pozbyć się zbędnych kilogramów. Wprowadź wszystkie zasady, które przedstawiamy poniżej a efekty Cię zaskoczą. Mało tego – odchudzanie stanie się przyjemnością.

Pamiętaj, że odchudzanie to proces, który trochę potrwa.

odchudzanie - to trochę trwa

Diety, które obiecują Ci, że schudniesz 10 kilogramów w tydzień to bzdury. Nie daj się na nie nabrać. Podstawą odchudzania jest zdrowa dieta o deficycie kalorycznym oraz ćwiczenia fizyczne. Jeśli się głodzisz, to szybko przytyjesz, a tego chcemy uniknąć, prawda? Dieta to zmiana sposobu odżywiania na całe życie a nie chwilowy kaprys. Im szybciej sobie to uświadomisz tym lepiej dla Ciebie!

Odchudzanie ma sens jeśli zaczniesz jeść mniej

Odchudzanie ma sens jeśli zaczniesz jeść mniej… ale częściej!


Jeśli jesz rzadko, ale duże porcje, to Twój organizm magazynuje tłuszcz na tak zwane cięższe czasy czyli czasy głodu. Jeśli jesz często, a mało, to Twój organizm wie, że będzie regularnie karmiony więc nie robi zapasów. A Ty nie tyjesz.

Chcesz schudnąć skutecznie? Zaplanuj posiłki!


Zaplanowanie tego, co zjesz to doskonały sposób na to, by przestrzegać diety i jeść rzeczy nietuczące. Mało tego – jeśli dzień wcześniej przygotujesz sobie półprodukty do posiłków, to pokusa, by zamówić fast food na obiad będzie mniejsza. Poza tym umożliwi Ci to planowanie tego, co jesz w ciągu dnia oraz sprawi, że nie zapomnisz o warzywach, które powinny stanowić podstawę diety.

Jedz wolno – to nie wyścigi


Dopiero 10 minut po zakończeniu posiłku do naszego mózgu dociera sygnał, że nasze ciało zostało nakarmione. Właśnie dlatego lepiej jeść wolno i koncentrować się na posiłkach. Zanim sięgniesz po dokładkę odczekaj chwilę. Postaraj się także jeść na małych talerzykach – porcje optycznie wydadzą się wtedy większe.
Picie to podstawa!
Odchudzanie nie ma racji bytu bez picia około dwóch litrów niesłodzonych płynów dziennie. Tłuszcz rozkładany jest przy udziale wody i bez wody nie ma odchudzania. Jasne, możesz okazjonalnie sięgnąć po napoje w wersji light, ale niech to nie będzie norma.


Czytaj etykiety


Nie daj się omamić specom od reklam, że ich produkty są ekologiczne i zdrowe. W czasie zakupów bacznie wczytuj się w treści etykiet i sprawdzaj skład. Nie zawsze produkt light będzie zdrowszy czy mniej kaloryczny od tego zwykłego. Pamiętaj także, że produkty odtłuszczone często zawierają tyle węglowodanów, że wcale nie pomogą ci w odchudzaniu.

Szukasz wsparcia w zdrowej diecie? – sięgnij po Burn It

 

Próbowałeś już wszystkich możliwych diet, ale kilogramy nie spadają, a Ty jesteś bez życia? Burn It to skuteczna pomoc w walce z nadwagą. Wspomaga proces odchudzania i spala tkankę tłuszczową. Dodaje energii, którą chętniej rozładujesz podczas treningu, a także zmniejsza apetyt, dzięki czemu Twoja droga do wymarzonej sylwetki może stać się szybsza i bardziej efektywna.

Jesteś osobą, która szuka motywacyjnych treści, lubi brać udział w wyzwaniach i dyskutować, o tym, co ją interesuje? Dołącz do naszej grupy na Facebooku i śledź nas na Instagramie oraz Facebooku! Codzienna porcja wiedzy skutecznie zmotywuje Cię do działania!

Udostępnij Post

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on linkedin
Share on pinterest

Aktualności w
Social Mediach

Aktywuj Umysł

SPAL TŁUSZCZ

Najpopularniejsze

Subskrybuj i bądź na bieżąco z nowościami

Zero spamu!

Tylko najważniejsze informacje o nowych produktach oraz specjalne promocje.

Obserwuj Nas