FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Nasze produkty są w 100% bezpieczne ponieważ posiadamy certyfikowany system zarządzania jakością zgodnie z normą iso 9001:2008 oraz system haccp oraz nasze produkty przeszły szereg badań pod względem jakości i czystości produktu.

Zgodnie z prawami konsumenta możesz zwrócić nam produkt w przeciągu 14 dni w nienaruszonym stanie (Opakowanie nie może zostać otwarte ponieważ, w momencie otwarcia zostaje zerwane zabezpieczenie).

Nasze suplementy produkowane są na terenie Unii Europejskiej w zakładzie produkcyjnym o bardzo wysokim standardzie produkcji przestrzegającym wszystkie europejskie normy.

Zwrot środków nastąpi w tej samej formie płatności jaką został dokonany zakup w przeciągu 14 dni od zarejestrowania przesyłki w naszym magazynie.

Nasze produkty można zamówić w naszym sklepie internetowym, na Allegro, Ebay-u oraz w wybranych aptekach i punktach z suplementami diety.

Nasze produkty są wysyłane maksymalnie w ciągu 24h od złożenia zamówienia, a jeśli dokonasz zakupu w naszym sklepie internetowym do godziny 12:00 to twoje produkty zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia.

Dokładamy wszelkich starań aby przesyłka została dostarczona jak najszybciej, lecz nie mamy wpływu na pracę firm kurierskich. Zazwyczaj paczki są dostarczane w 24h-48h od wysłania.

Przesyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 100 zł

Tak, po złożeniu zamówienia oraz wysłaniu paczki otrzymasz numer przesyłki dzięki któremu będziesz mógł zobaczyć gdzie jest twoja paczka.

W naszym sklepie można dokonać płatności za pomocą PayU, PayPal oraz tradycyjnym przelewem bankowym.

Tak, każda operacja w naszym sklepie jest szyfrowana i bezpieczna.

Oczywiście, nasze paczki wysyłamy na terenie całej Unii Europejskiej oraz na życzenie klienta na cały świat (w przypadku wysyłki do kraju nienależącego do Unii Europejskiej prosimy o kontakt)

 

Jeśli nie odnalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub zostaw wiadomość na czacie.

Pozostańmy w kontakcie